צילינדר לדלת עץ בחולון

צילינדר לדלת עץ בחולון שגם בטיחותי וגם שומר על מראה של הדלת

אם קרה לכם שהמפתח שלכם לא נכנס באופן חלק לצילינדר או שמא אתם צריכים למצוא את הזווית הנכונה להכניס את המפתח כדי לא להיתקע מחוץ לדלת, או שהגעתם למצב בו המפתח תקוע בתוך המנעול ומסרב להסתובב ימינה ושמאלה וגם במקרים בהם הידית של הדלת נוטה לכיוון מטה – כנראה שתצטרכו להחליף את הצילינדר שלכם.

מה זה צילינדר לדלת?

תחשוב על מנעול צילינדר כאילו היה בית למפתח שלכם. בוודאי לא פעם הסתכלתם על המפתח שברשותכם וראיתי שיש לו מספר פינים בולטים בצורות מוזרות. הפינים האלו, בולטים לא סתם ולכל מפתח, בליטות שונות. מאחר ולכל מפתח בליטות שונות, כך גם ה"בית" שהוא אמור להיכנס אליו, מנעול צילינדר שלו, צריך להות מותאם במיוחד עבורו. הסתכלו על זה כמעין פאזל תלת מימד. המפתח חייב להיכנס באופן מושלם ולהתאים בדיוק לצורתו של הצילינדר לדלת שלכם. בצילינדר לדלת עץ בחולון, אמנם הצילינדר חבוי, אך הוא עובד על אותו עיקרון כמו צילינדר לדלת כללי.

איך תדעו שצריך לבצע החלפת מנעולים לצילינדר לדלת עץ בחולון?

במידה ואתם נתקלים בקשיים של הכנסת המפתח בבית בחולון, כנראה שכדאי לבצע החלפת מנעולים.

מדוע המפתח נתקל בקשיים להיכנס לצילינדר שמותאם במיוחד עבורו אתם שואלים? ההסבר הוא מאוד הגיוני.

לעיתים, נצבר אבק, לכלוך ופירורים כמו חול בתוך צילינדר לדלת עץ בחולון. אם תגיעו מהים לדוגמה ועל המפתח שלכם יהיו פירורי חול, הם ינסו ביחד עם המפתח לצילינדר כאשר תכניסו את המפתח לצילינדר ויישארו שם דם אחרי שתוציאו את המפתח.

כך, אתם בעצם משבשים את החלל המדויק שהיה מותאם בדיוק למפתח שברשותכם וכרע תופסים בו מקום גם פירורי החול מהים.

לכן, אין זה פלא שהמפתח שלכם יתקשה להיכנס לצילינדר לדלת עץ בחולון.

אם אתם רוצים לשמור על צילינדר לדלת עץ בחולון עמיד למשך שנים רבות, דאגו לוודא שהמפתח אותו אתם מכנסים למנעול אינו עם פירורים שונים וכך לא תשבשו את החלל השמור למפתח שלכם.

איך עוד תדעו שצריך לבצע החלפת מנעולים ?

ידית נפולה, ידית שאינה יציבה נוטה לכיוון מטה, מסמנת על תקלה בצילינדר בדרך כלל ויש להחליפה. זהו עוד סממן מובהק לכך שאת הצילינדר יש להחליף.

האם כדאי להסתפק בהחלפת מנעולים או שמא יש להחליף צילינדר לדלת עץ כאשר יש תקלה?

צילינדר לדלת, בנוי בצורה הרמטית וסגורה. כאשר יש תקלה בצילינדר ורוצים לטפל באופן נקודתי בצילינדר, גם מנעולן מקצועי כמו מצוות מנעולן בחולון, יהיה חייב לפתוח את מערכת הצילינדר ולבצע את התיקון הרצוי.

בעצם הפתיחה של מערכת הצילינדר היא כבר לא הרמטית וסגורה יותר והיא חשופה מעכשיו לפריצות יותר מבעבר..

צילינדר לדלת הוא זה האחראי לכמה קשה יהיה לפורצים לפרוץ את הדלת. וכאשר פגמנו במערכת הסגורה שלנו, בעצם פגמנו בבטיחות ביתנו.

לכן, מנעולן מקצועי מצוות מנעולן בחולון, ימליץ לכם לבצע החלפת צילינדר במקרה של תקלה כך תוכלו לישון בראש שקט.

בנוסף, כאשר ישנה תקלה בצילינדר, זה בדרך כלל מצביע על כך שתקלות נוספות אמורות לבוא תוך זמן קצר לאחר מכן. לכן ימליץ לכם מנעולן מקצועי מצוות מנעולן בחולון להחליף את כל הצילינדר כאשר מופיעה תקלה אחת ולא לבצע תיקון מקומי.

מה שונה מנעול צילינדר כללי ממנעול צילינדר לדלת עץ?

בדרך כלל, כאשר מדובר בדלת עץ, או שמדובר בדלת פנים, או שמדובר בדלת ייחודית ומעוצבת, שבני הבית אן בעלי העסק לא רוצים לכער עם מנעול צילינדר מגושם.

לכן, הומצא צילינדר לדלת עץ, צילינדר חבוי עם הגנה טובה שבעצם חבוי מן העין ועדיין פועל כמו כל צילינדר אחר.

למה חשוב לבחור במנעולן מקצועי כאשר מדובר בהחלפת מנעולים?

גם בתקלת צילינדר לדלת עץ בחולון וגם בתקלות בצילינדרים כלליים בחולון, אין להקל ראש בבחירת המנעולן. אם אתם לא בוחרים מנעולן מצוות מנעולן בחולון, צוות מקצועי ואנושי בעל כל ההסמכות הדרושות, בבקשה מכם לפחות תבקשו תעודת יושר והסמכה מהמנעולן לו אתם נותנים גישה מלאה לביתכם.

מדוע אתם נותנים לו גישה מלאה לביתכם רק בעצם החלפת הצילינדר לדלת שלכם אתם שואלים? בואו ונבהיר כמה דברים.

כאשר מדובר בהחלפת מנעולים בחולון או החלפת צילינדרים, מנעולן בעצם יודע איזה מנעול וצילינדר קיים לכם כרגע בבית. מה שאומר, שאם הוא לא מקצועי ואפילו נוכל, הוא יכול לקחת אליו מפתח אחד לכיסו ובכך לאפשר לו גישה לביתכם.

איך תדעו שהמנעולן שבחרתם הינו מקצועי?

קודם כל, הסירו את הבושה ובקשו תעודת יושר והסמכה. זו לא בושה להטיל ספק באדם זר שנוגע לנושא כל כך חשוב בביתכם. מנעולן מקצוי, יבין זאת ויציג בפניכם תעודה כזו בשמחה.

בנוסף, כאשר הוא מתקין את הצילינדר בדלת שלכם, שימו לב שהוא מוציא את הצילינדר מאריזה סגורה הרמטית. כך, תהיו בטוחים שהצילינדר שלכם חדש ושלא נעשה בו שימוש קודם לכם. אתם צודקים, זה אמור להיות מובן מאליו כאשר מתקינים לכם צילינדר לדלת עץ או צילינדר לדלת באופן כללי, אך תופתעו לגלות שלא כך הדבר ומנעולנים שאינם מקצועיים מתקינים לפעמים צילינדרים ישנים שהם הוציאו מבתים אחרים בעבודות קודמות.

איך עוד תשמרו על הבית שלכם?

לכל צילינדר מגיעים מספר מפתחות. בדרך כלל, מגיעים 5 מפתחות לכל צילינדר ולפעמים גם פחות מזה. בכל מקרה אתם אמורים לקבל עם הצילינדר החדש יותר ממפתח אחד. ואם קיבלתם רק מפתח אחד מהמנעולן שלכם דעו שמדובר בנוכל ושתהיה גישה לעוד אנשים לבית שלכם חוץ מכם.

אז אל תקלו ראש בבחירת המנעולן ובצעו סקר נרחב לפני בחירתו או שפוט הזמינו מנעולן מקצועי מצוות מנעולן בחולון שישמח לעמוד לשירותכם בצורה המקצועית ביותר.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן