מנעול צילינדר חולון

למה דווקא מנעול צילינדר בחולון?

אם הגעתם לדף הזה, בוודאי צצה לכם איזושהי בעיה עם מנעול צילינדר בחולון לדלת הבית או העסק. כנראה שהסתבכתם עם המפתח, או שנמאס לכם כבר לחפש את הזוויות הנכונה להכניס אותו כדי  שלא יתקע. אולי אפילו אתם תקועים כרגע מחוץ לדלת כי הזנחתם את הבעיות של הצילינדר שלכם או כ נתקע לכם המפתח במנעול ואולי אתם סתם רוצים להעשיר את הידע שלכם על מנעול צילינדר. בכל מקרה שלא יהיה, הנה כל מה שתצטרכו לדעת על מנעול צילינדר בחולון.

מהו מנעול צילינדר?

מנעול צילינדר הוא מנעול נפוץ במיוחד אשר נפתח או ננעל באמצעות סיבוב של המפתח בתוכו. בעצם כל מנעול שגרתי שאתם פותחים בעזרת מפתח, נקרא מנעול צילינדר.

למנעול צילינדר, אין דרך להיפתח אם לא תפתחו אותו בעזרת המפתח המיועד לו אלא אם כן פורץ מקצועי יפרוץ את מנעול הצילינדר שלכם.
למנעול צילינדרים בחולון, מגוון של סוגים ודגמים שעליהם נפרט בהמשך. הסוגים העיקריים למנעולי צילינדר הם מנעולי תלייה ומנעולי רב בריח.

ככל שהצילינדר שברשותכם יהיה יותר איכותי ובעל מנגנון מורכב יותר, כך הוא יקשה על הפריצה של פורצים לא רצויים.

לכל מנעול צילינדר, סוג מפתח אחד יחיד המיוחד המתאים באופן מושלם כמו פאזל, לצילינדר שלו.

המפתחות מתארים את סוג הצילינדר שאליהם הם מתיאמים. למשל, מפתח שטוח , מסמן על מנעול צילינדר בעל רמת אבטחה גבוהה מהרגיל, המקשה מאוד על פורצים. מפתח זה מאופיין לדלת פלדלת, בדרך כלל דלתות חיצונית המגינות על הכניסה לבית או לעסק שלכם.

מפתח משונן לדוגמה מעיד על מנעול צילינדר יותר פשוט שמתאים יותר לדלתות פנים ולדתות עץ וברזל.

מתי נדע שיש לבצע החלפת צילינדר בחולון?

כמעט בכל בעיה עם מנעול צילינדר בחולון שברשותכם, יהיה כדאי לבצע החלפת צילינדר מלאה ולא רק תיקון צילינדר.

הצילינדר בנוי בצורה הרמטית וסגורה וכאשר מעולן פותח את מערכת הצילינדר אפילו כדי לבצע בו תיקון, הוא בעצם פוגע במערכת הצילינדר וגורם לצילינדר להיות יותר חשוף לפריצות ופחות מורכב.

לכן, ימליצו לכם מנעולנים מקצועיים כמו מחברת מנעולן בחולון, דווקא לבצע החלפת צילינדר בחולון כאשר מתעוררת בעיה בו.

בנוסף, אם ישנה בעיה בצילינדר, זה מרמז לנו על כך שהוא עשה את שלו וגם אחרי תיקון בצילינדר לדלת , הבעיה הבאה תגיע במהרה.

אילו בעיות מסמלות על בעיה בצילינדר?

מנעולנים מקצועיים, כמו מחברת מנעולן בחולון, יוכלו לזהות את הבעיות שמעידות על בעיה בצילינדר ואת הצורך בהחלפת מנעולים בחולון גם בעיניים עצמות.

הנה לכם כמה בעיות שמעידות על כך שאולי צריך לבצע החלפת מנעולים בצילינדר לדלת שלכם.

אמרנו, שהצילינדר הוא מעין הבית של המפתח שלכם. לכן, כאשר אתם נתקלים בבעיה להכניס את המפתח לצילינדר, לביתו, ישנה בעיה בצילינדר ויש להחליפו.

לעיתים, הצילינדר לא מאפשר כניסה חלקה של המפתח אליו וזאת מאחר וכנראה שהצטבר בו לכלוך כמו אבק, חול ופירורים נוספים.

עם שמירה על מפתח נקי שאינו ומלוכלך בחול לדוגמה ( מה שנפוץ בישראל אחרי ביקור בים ), תוכלו לחסוך לעצמכם החלפת צילינדר ולשמור על מנעול צילינדר בחולון נקי ועמיד שישרת אתכם למשך שנים רבות.

בנוסף, אם הכנסתם את המפתח בפראות למנעול והוא נשבר לכם, אין מנוס מלהחליף מנעול צילינדר חדש.

איך תשמור על מנעול צילינדר למשך שנים רבות?

כמו שכבר אמרנו, ניקיון הוא פרמטר חשוב במיוחד כדי לשמור על צילינדר עמיד לזמן רב.

חשבו על זה כך, הצילינדר מתאים באופן מדויק למפתח שלו ואם ייכנסו מספיק אבק ופירורים לא יישאר המקום המדויק למפתח וזה יגרום לו לא להיכנס באופן חלק.

בנוסף, כדאי לשמן מדי חצי שנה את הצירים על מנת לשמור על תנועה חלקה יותר של המנגנונים.

באופן כליי, כדי להנות מצילינדר לדלת איכותי שאינו עושה בעיות, מומלץ לבדוק טוב טוב שהצילינדר עומד בתקן של מכון התקנים בישראל וכן מיוצר על ידי יצרניים איכותיים בשוק. בתחום המנעולנות והצילינדר בפרט, ליצרנים יש תפקיד חשוב בעמידותו ובאיכותו של מנעול הצילינדר.

איך תדעו שמתקינים לכם מנעול צילינדר חדש?

אם תבחרו מנעולן מחברת מנעולן בחולון, תוכלו להיות רגועים ובראש שקט שהוא מתקין לכם צילינדר חדש, איכותי ומקצועי. בכל מקרה בו לא בחרתם החברת מנעולן בחולון, בבקשה אל תקלו ראש בבחירת המנעולן שלכם.

מנעולן לא מקצועי יכול לפגוע באופן חמוד בבטיחות ובהגנה על ביתכם וניתן לכך כמה סיבות.

סיבה אחת שיכולה לפגוע באבטחה היא שאתם נותנים לאדם גישה אל מנעול ביתכם. אנא מכם, בקשו מהמנעולן שבחרתם צעודת יושר והסמכה ושימו לב לסממנים הבאים :

אם המנעולן מתקין לכם צילינדר שאותו הוא לא מוציא מאריזה חדשה ומקורית, כנראה שזהו צילינדר ישן שהוא הוציא לא מזמן מדלת של ישהו אחר. אל תתפשרו על כך שתראו שהצילינדר לדלת הוצא כרגע מאריזה מקורית.

בנוסף, מנעול צילינדר לא מגיע רק עם מפתח אחד. מקסימום המפתחות למנעול צילינדר בדרך כלל הוא 5 מפתחות. וודאו שאתם מקבלים את כל המפתחות שהגיעו עם מנעול הצילינדר ואם אתם מקבלים מהמנעולן שלכם רק מפתח אחד דעו שמדובר בנוכלות ויכול להיות שהמפתחות לביתכם ישמרו אצלו או אצל אנשים אחרים.

לכן, מעבר לנזק במנעול או במנגנוני הדלת שמנעולן לא מקצועי יכול לבצע, נפגעת כל האבטחה וההגנה על אהוביכם ועל הדברים החשובים לכם. בעקבות כך, מאוד חשוב לבחור במנעולן מקצועי ואיכותי שישרת אתכם באופן הטוב ביותר ויעניק לכם שירות כיד המלך.

בנימה אישית..

אם אתם מתלבטים אם יש צורך בשינוי במנעול הצילינדר בחולון בביתכם או בבית העסק שלכם, אל תהססו והרימו טלפון אל מנעולן בחולון לקבלת עבודה מקצועית ואמינה.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן