תיקון סוויץ לרכב בחולון מנעולן בחולון פורץ מנעולים בחולון 24 שעות

תיקון סוויץ לרכב בחולון – מנעולן בחולון

לא רבים המקרים בהם צריך החלפת סוויץ לרכב אך במקרים של פריצה לרכב, כאשר פורץ מעקם או שובר את הסוויץ, אין ברירה אלא לתקן או להחליף אותו. במקרים אחרים כאשר נתקע מפתח בסוויץ אפשר להוציא אותו ואין צורך להחליף אותו אך עדיין ייתכן שנגרם לו נזק ויהיה צורך לתקן אותו. גרים בחולון? נפרץ לכם הרכב והסוויץ התעקם או נשבר או המפתח שלכם לא יכול לצאת מהסוויץ'? חייגו למנעולן בחולון והזמינו שירות תיקון סוויץ לרכב בחולון. נגיע תוך זמן קצר ונציע לכם תיקון, החלפה והתקנה של סוויץ' חדש במחיר הוגן.

מנעולן בחולון – החלפת סוויץ לרכב

אפשר בהחלט לנסות לבד להוציא את המפתח אם הוא נתקע בסוויץ אבל בזהירות. חצי סיבוב לכאן או לכאן עלולים לתקוע את הפתח עוד יותר או לשבור אותו בפנים ואז יהיה חובה לפרק את כל המכלול ולהפריד את המנגנון עד להוצאה של המפתח ולהתקין שוב את הסוויץ. פעולה כזאת עולה יותר כסף ולוקחת זמן וגם משביתה לכם את הרכב בינתיים.

לא רוצים להזיק עוד יותר לסוויץ? בצדק, חייגו עכשיו לבעל מקצוע פורץ רכבים או מנעולן להזמנת תיקון סוויץ לרכב בחולון וכל שירות פריצה אחר לרכב על ידי מנעולן מקצועי בחולון.   

תיקון סוויץ לרכב בחולון -טיפים:

לפני שאתם מזמינים תיקון סוויץ לרכב בחולון תוכלו לנסות לבד להוציא מפתח תקוע בסוויץ. הנה כמה טיפים על תיקון סוויץ לרכב בחולון בצורה עצמאית לפני הזמנת מנעולן, דבר שבוודאי יעלה לכם פחות אך יש אפשרות שתזיקו יותר לרכב, כך שזה באחריותכם המלאה:

  • תרסיס שמן – רססו מעט שמן על הסוויץ. בחלק מהמקרים זה יספיק כדי לשחרר מפתח תקוע על ידי הזזות עדינות של המפתח.
  • דפיקה עם מברג על ראש המפתח – לא מומלץ על ידי כולם או בכל המקרים כיוון שזה עלול לתקוע את המפתח עוד יותר עמוק ולנעול אותו בפנים.

פירוק על ידי מברג – רק אם אתם יודעים איך לעשות את זה ויש לכם את הכלים המתאימים. בסופו של דבר זה לא סיפור כזה גדול וגם מנעולן או מוסכניק יפרקו את המנגנון על מנת לשחרר את המפתח מהסוויץ' אך צריך לזכור את סדר הפעולות ולהיזהר לא לפרק או להרוס אותו על הדרך או חלקים אחרים.

לא מצליחים לפרק לבד את הסוויץ'? הזמינו שירות החלפת סוויץ לרכב על ידי מנעולן בחולון, תיקון סוויץ לרכב בחולון במחיר הוגן ובקלות ללא תקלות ועם אחריות של המנעולן והצלחה מובטחת בלי שתצטרכו לשבור או להרוס לעצמכם את הסוויץ' שלא לצורך.

בבעיה בסוויץ בדרך כלל אפשר להימנע מהתקנת סוויץ חדש וניתן להסתפק בהחלפת כמה פינים בסוויץ. רק במקרים של נזק חמור יש צורך בהחלפת כל הסוויץ כולל הצילינדר והמכלול כולו אך מקרים אלה לא רבים וקורים רק במקרים של תאונה רצינית או חבלה מכוונת.

תיקון סוויץ לרכב בחולון – מנעולן בחולון

עוד שירותים של מנעולן יכולים להיות החלפת שלט לרכב בחולון, תיקון ושכפול מפתח עם קודן, פריצה מכאנית לרכב ישן, פריצה לרכב חדש עם מפתח חכם וכל שאר שירותי הפריצה לרכבים מכל סוג כולל רכבים יד שניה, רכבים של כל החברות כמו רנו, ניסאן, יונדאי, פורד, רנו, מיצובישי וכל הרכבים של שאר החברות. מנעולן מספק גם שירותי פריצה לבית הכוללים תיקון, החלפת והתקנת כל סוגי המנעולים הקיימים כולל מנעולי רב בריח, מנעולי ג'ואל, מנעולים אלקטרוניים ועוד.

איך בנוי הסוויץ (סטרטר) ברכב

הסוויץ הוא החלק אליו אנו מכניסים את המפתח על מנת להתניע את הרכב והוא מורכב משלושה חלקים מרכזיים:

  1. חלק מכאני – הצילינדר והחלק אליו מכניסים את המפתח לסיבוב
  2. חלק חשמלי – רכיב זה מקבל את האות מהחלק המכאני בעת סיבוב המפתח בסוויץ
  3. חיבור לאימובילייזר – קליטת האות והפעלת משבת שמאפשר את ההתנעה

סוויץ הוא חלק שלא מתקלקל באופן יחסי ומחזיק מעמד זמן רב ונדיר שתצטרכו שירות תיקון סוויץ לרכב. רק במקרים של חבלה או תאונה או עלול להישבר אך הוא חלק חזק שמחובר הייטב לתושבת ההגה ולכן גם קשה יחסי לפרק אותו בעת הצורך אך מנעולן או פורץ רכבים יעשה זאת ללא כל קושי. במקרים של מפתח תקוע בסוויץ שהתעקם ונשבר לרוב אין ברירה אלא לפרק את כולו אלא אם כן המנעולן מצליח לשחרר אותו בעזרת ציוד פריצה מיוחד שיש לו ולכן עדיף להזמין מנעולן רכב בחולון ולא לנסות לעשות זאת לבד.

מנעולן לכל זמן – מנעולן לרכב בחולון והסביבה

איך יודעים שמדובר במנעולן טוב? קודם כל זמינות. מנעולן שצלצלתם אליו יענה באופן מהיר כיוון שבמקצוע זה הזמינות משחקת תפקיד מכריע בהצלחת המנעולן. גם אם אותו מנעולן נמצא באמצע עבודה הוא יכול לענות ולקבוע אתכם לשעה מאוחרת יותר אך אם מנעולן לא עונה לכם מהר זה אולי סימן שהוא לא מוכן לעבודה.

מאפיין חשוב נוסף אצל מנעולן זה אמינות. מנעולן טוב צריך לשגר אמינות, להרגיע אתכם כבר בשיחת הטלפון ולהיות בטוח בעצמו להדריך אתכם בטלפון ולקבל מכם את המידע הדרוש לו על מנת להבין מה אתם צריכים ממנו.

שירות – מנעולן מקצועי יודע מה חשוב בעבודה ומבין את המצב שאתם נמצאים בו. תפקידו קודם כל לשדר ביטחון, אחר כך להגיע מהר ולבסוף לבצע את העבודה בצורה טובה והמהירה ביותר שהוא יכול. מנעולן מנוסה כבר מכיר את כל סוגי הבעיות עם מנעול ומפתח ברכב וידע להתאים לכם את הפתרון המושלם ברגע האמת.

מחיר – קל היום לחפש ברשת ולמצוא מחירים אך שוק זה פרוץ יחסית וכל מנעולן יכול לבקש איזה מחיר שירצה. יחד עם זאת יש מחירון וסדר גודל של מחירים לכל סוג טיפול כאשר יש להביא בחשבון לא רק את עלות העבודה אלא גם את עלות החלקים ובמקרה של החלפת סוויץ' מדובר ברכיב יקר יחסית. מנעולן יכול להתקין סוויץ' חדש או משומש אך במצב תקין לחלוטין לפי החלטת הלקוח וזה במידה ותיקון סוויץ לרכב זו לא אופציה.

לא נלחצים ומזמינים מנעולן

בכל מקרה בו נתקעתם עם או בלי מפתח, ליד הרכב, בבית או במקום מרוחק או בבית לאחר פריצה, בכל מקרה שזקוקים להחלפה או תיקון סוויץ לרכב, קידוד או שכפול שלט לרכב – הכי חשוב זה להישאר רגועים. תזכרו שזה לא סוף העולם ואפשר לתקן הכול. זה בסך הכול רכב ויש גם ביטוח בכל מקרה. נתקלתם בבעיה הדורשת שירותי פריצה מקצועיים? חייגו עכשיו למנעולן בחולון ונגיע אליכם בהקדם האפשרי עם ציוד פריצה משוכלל ונסייע לכם בקלות ובמהירות במחיר הוגן עם שירות אדיב ומקצועי, לשביעות רצונכם המלאה עבור כל שירותי הפריצה והמנעולנות לבית או לרכב. מוזמנים להשאיר פרטים בטופס באתר או לקבל יעוץ טלפוני ראשוני וכן להזמין שירות עכשיו. בהצלחה ולהתראות.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן