תיקון דלתות הזזה בחולון

דלתות הזזה – כל מה שרציתם לדעת

במשך השנים עולם העיצוב התפתח וכיום יש לו חלק משמעותי בחיינו. אפשר לומר שהוא נמצא כמעט בכל מקום, ובעיקר בבתים שלנו. אנשים רבים משקיעים זמן רב לעיצוב הבית שלהם, ובתוך כך מקפידים גם על עיצובם של הדברים הקטנים בבית. אם בעבר לא נהגו להשקיע זמן, תקציב ומחשבה על עיצוב דלתות הפנים, הרי שהיום המצב שונה לגמרי. אנשים רבים שמים דגש על עיצוב דלתות הפנים ומקדישים לכך מחשבה בה. כיום, ישנו מבחר רחב ומגוון של דלתות הזזה מתקדמות ומעוצבות, שיסייעו לכם להשלים את עיצוב הבית תוך שמירה על קו עיצובי אחיד ומרשים. דלתות ההזזה המתקדמות ביותר כיום הינן דלתות הזזה מעץ. הן משרות אוירה חמה, נעימה ומשפחתית ואנשים רבים בוחרים בהן.

למה כדאי לבחור דווקא בדלתות הזזה ולא בדלתות פנים רגילות?

לדלתות ההזזה יתרונות רבים. כמו המראה האסתטי, העיצובי והנקי. ישנן אפשרויות בחירה מגוונות של דלתות הזזה, וביניהן דלתות הזזה מעץ וכן דלתות הזזה שקופות. דלתות ההזזה לרוב יהיו סולידיות יותר, ישתלבו עם הקו העיצובי והאחיד של הבית ולא יבלטו יותר מידי. נוסף לכך, בחירה בדלתות הזזה, תמקסם את השימוש בחלל החדר. דלתות ההזזה אינן נפתחות קדימה ואחורה, מה שמנצל את השטח בצורה המירבית. דלתות אלה מתאימות לסגירה של כל חלל ובעיקר לחללים קטנים וצפופים הדורשים ניצול מקסימלי של מקום. חשוב לדעת, כמו בכל דלת, גם דלתות ההזזה עלולות לדרוש

רוצים לבחור בדלת הזזה אך חוששים מתקלות? אלה הסיבות השכיחות בגינן אנשים נעזרים בשירותי תיקון דלתות הזזה בחולון

  1. שימוש אגרסיבי במנעול הדלת- אמנם המנעול של דלתות ההזזה נראה חזק, אך הוא עדין ויש לנהוג בו בהתאם. שימוש אגרסיבי עלול להביא לשחיקתו של המנעול ובהמשך גם להיתקעותו או להריסתו. במקרה כזה תצטרכו להיעזר בשירותיו של מנעולן בחולון. אם המנעול הוא לא היחיד שניזוק והדלת ניזוקה גם היא, תצטרכו להיעזר גם בשירותיו של מתקן דלתות בחולון.
  2. סגירת דלת ההזזה כמעט עד לסוף הציר טרם נעילתה- לעיתים, כשאנשים ממהרים, הם לא סוגרים את דלת ההזזה עד לסגירה מוחלטת ומנסים לנעול אותה כאשר המנעול לא מתיישב בדיוק במקומו הטבעי. מקרה כזה עלול להביא לשחיקתו של המנעול ואף לשבירתו. במקרה כזה תוכלו להיעזר בשירותיו של מנעולן בחולון. 
  3. שחיקת צירי הדלתות או המסילות- לאחר שימוש ממושך בדלתות הזזה, צירי הדלתות או המסילות עלולים להישחק. במקרה כזה תוכלי להיעזר בשירותיו של מתקן דלתות בחולון.
  4. שבירת הגלגל הנע על הציר- דלתות ההזזה זזות על הציר באמצעות גלגל זעיר. לאחר שימוש ממושך ו/ או אגרסיבי, הגלגל עלול להישחק, להישבר או להתנתק ממקומו. במקרה כזה החלפת הגלגל תספיק לרוב ושירות תיקון דלתות הזזה בחולון יוכל לתת לכם את המענה הדרוש.
  5. הצטברות לכלוך בצירי הדלת- הדלת נתקעת ואתם בטוחים שמדובר בשחיקת הגלגל? חשבו פעמיים. ייתכן שמקורה של הבעיה בגינה הזמנתם שירות תיקון דלתות הזזה בחולון, הוא לכלוך בציר הדלת או במסילות. 
  6. מנגנוני הזזה- יתכן שאתם משתמשים בדלתות ההזזה בעדינות ובסבלנות, אך מנגנוני ההזזה שלה פשוט נשחקו. במקרה כזה תוכלו להיעזר בשירותי תיקון דלתות הזזה בחולון.
  7. דלתות הזזה העשויות מעץ- כחלק מהתפתחות עולם העיצוב, כיום ישנו מגוון רחב של דלתות הזזה מעץ. הדלתות העשויות מעץ כבדות במיוחד ובמידה ומתקין הדלתות שלכם לא ידע להתאים עבורן את המסילות הנכונות, הן עלולות לגרום לבלאי מהיר ולתקלות רבות בצירים. במקרה כזה תצטרכו להיעזר בשירותי תיקון דלתות עץ בחולון.

תיקון דלתות הזזה בחולון- כל מה שצריך לדעת על התקלות השונות ותיקונן

אם אתם זקוקים לתיקון דלתות הזזה בחולון, תוכלו להיעזר בשירותיו של מתקן דלתות בחולון.

במקרה שמנעול דלת ההזזה שלכם לא ננעל כלל והדלת נשארת פתוחה לרווחה, יהיה למנעולן קל יותר לזהות את שורש התקלה ולטפל בה במהירות ובמקצועיות. בהתאם לתקלה שיזהה המנעולן, הוא יחליט אם ניתן לטפל בצילינדר הקיים או להחליף לחדש. ובמקרה שדלת ההזזה נשארת נעולה כל הזמן ולא ניתן לפתוח אותה, תהליך התיקון יהיה ארוך יותר ויחייב החלפה של הצילינדר. כדי לזהות את שורש הבעיה, יאלץ המנעולן לפרוץ את הדלת ולהחליף את הצילינדר הנוכחי. לרוב, הפריצה תתבצע באמצעות קידוח משני צידי המנעול. כמו כן, אם הסיבה לתיקון דלתות הזזה בחולון בדירתכם היא שמפתח הדלת נתקע במנעול ונשבר, יאלץ המנעולן החליף את הצילינדר באחר. 

כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבחור נכון מנעולן בחולון

דלת ההזזה שלכם נתקעת ואתם מחפשים מנעולן מקצועי? חשוב מאוד שתקפידו לבדוק את הדברים הבאים.

לא רבים יודעים זאת, אך מנעולן עובר הכשרה ארוכה על מנת לקבל את הרישיון שלו לעסוק בתחום. לאורך השנים חלו שינויים משמעותיים במנעולים. השינויים העיקריים הם בטכנולוגיה וברמת האבטחה. אם בערב היינו רגילים לפתוח את מנעולי הדלתות באמצעות מפתח בלבד, הרי שכיום מנעולים רבים נפתחים ונסגרים באמצעות הטכנולוגיה: דרך הטלפון או באמצעות הקשת קוד. על כן, מנעולן בחולון נדרש לעבור השתלמויות לאורך השנים, כדי להכיר את המנעולים החדשים ואת דרכי התיקון שלהם. לכן, חשוב לוודא שהמנעולן אותו אתם מזמינים נושא ברישיון שלו, המוכיח שהוא עבר את ההכשרה וההשתלמויות הנדרשות. נוסף לכך, חשוב לוודא שהמנעולן מתמחה בשלל תיקוני דלתות כמו: תיקון דלתות הזזה בחולון, תיקון דלתות עץ בחולון וכולי. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהוא ידע להתמודד עם כל תקלה שהיא.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן