פורץ מכוניות בחולון מנעולן בחולון פורץ מנעולים בחולון 24 שעות

פורץ מכוניות בחולון – מנעולן בחולון 24/7

פורץ מכוניות בחולון והסביבה יגיע אליכם תוך חצי שעה ויבצע את כל עבודות הפריצה הקיימות כולל תיקון סוויץ לרכב, החלפת שלט עם שבב, שכפול שלט לרכב, שחזור שלט לרכב עם אזעקה ותיקון מנעולים רכב מכל הסוגים לרבות מנעולים חשמליים ומנעולי הגה. לא בטוחים איזה מנעול יש ברכב שלכם? חייגו עכשיו לשירות מנעולן בחולון והסביבה עשרים וארבע שעות ביממה במחיר הוגן ושירות ללא תחרות. פריצת רכבים מכל סוג, רכב פרטי או מסחרי, רכב עם גיר רגיל והילוכים או רכב אוטומטי.

פורץ מכוניות בחולון – מנעולן בחולון

צריכים פורץ מכוניות בחולון? הזמינו מנעולן בחולון לפריצה לכל הרכבים מתוצרת גרמניה, יפן, רכבים קוראנים, רכבים אמריקאיים וכל סוג רכב אחר. שירותי פריצה מתקדמים לרכבים עם קודן ואימובילייזר ללא נזק מיותר לרכב ככל הניתן. התקשרו בכל שעה להגעה מהירה של פורץ מכוניות אליכם בבית או באמצע הדרך לתיקון והחלפה של סוויץ', שכפול שלט לרכב במקום, תיקון מפתח חכם וכל שירותי הפריצה הקיימים לרכב בחולון, אזור והסביבה.

פריצת רכבים – מנעולן בחולון

שירותי פורץ מכוניות בחולון על ידי מנעולן מקצועי המתמחה בפריצה לכל סוגי המנעולים במכוניות ישנות ללא מערכת אזעקה עם מפתח ברזל רגיל או מכוניות חדישות עם מפתח כרטיס או מפתח משולב שלט כולל אימובילייזר וקודן. כל רכב וכל מנעול נפרץ, מתוקן ומוחלף על המקום. מחירים הוגנים ושירות מקצועי החל משיחת הטלפון הראשונה. חייגו לקבלת יעוץ פרטני בטלפון עם כל סוג בעיה שיש לכם עם מנעול הרכב ואלי נפתור לכם את הבעיה כבר בטלפון ללא צורך בהגעה של המנעולן עד לרכב. מנעולן בחולון פורץ מכוניות בחולון מכל סוג ומכל דגם ושנת ייצור. אבד לכם המפתח לרכב? רוצים לשכפל מפתח ולא יודעים איפה ואיך לעשות זאת? חייגו עכשיו למנעולן בחולון לקבלת מענה מהיר ומקצועי ופתרון לכל בעיה שיש לכם עם רכב הקשורה למנעול או מפתח וכדומה.

מנעולן בחולון – פריצת רכבים

פורץ מכוניות בחולון יגיע עד אליכם ויחלץ אתכם מכל מצב אליו נקלעתם ללא מפתח או עם מפתח שבור או מפתח עם קוד שלא עובד ומפעיל את האזעקה בלי אפשרות לנטרל אותה. החלפתם סוללות ועדיין השלט לא עובד? ניסיתם לפתוח את מכסה המנוע ולנטרל את האזעקה משם ולא הצלחתם? זה הרגע לפנות למנעולן ופורץ רכבים מקצועי שינסה לעזור לכם טלפונית ואם לא יצליח בכך יגיע אליכם עם ציוד פריצה מתקדם כולל חיבור למחשב הרכב שלכם לפתרון מלא של הבעיה ושכפול מפתח חדש.

פורץ מנעולים בחולון והסביבה – מנעולן בחולון 24 שעות ביממה

בנוסף שירות פריצת מנעולים מלא לבית הכולל:

  • תיקון ושחרור ידית בהלה
  • שחרור מפתח תקוע בדלת רב בריח ומנעול מולטילוק
  • התקנה ושחרור מנעול ג'ואל עליון
  • החלפת צילינדר בדלת כניסה ועוד

מנעולן מקצועי המתמחה ברכבים ובתים ללא יוצא מין הכלל ומספק שירות מלא לכל דגמי הרכבים בארץ, רכבים בעלי נעילה מרכזית, רכב ישן עם מפתח ללא אזעקה וכל סוג רכב אחר שיש ברשותכם.

פורץ מנעולים לרכב בחולון והסביבה – מנעולן בחולון

חפשו בגוגל מנעולן בחולון והגיעו לפורץ מכוניות בחולון שיכול להגיע אליכם לחניה או למקום בו נתקעתם תוך זמן קצר עם ציוד פריצה לרכב מתאים ויחלץ אתכם תוך כמה דקות. מוזמנים להתקשר ולנסות לקבל מענה מלא בטלפון, טיפים ועזרה טלפונית לחילוץ בכוחות עצמכם. לא הצלחתם? נגיע אליכם במהירות ונדאג לפרוץ לרכב במקרה חירום או במקרה פחות דחוף.

ננעל לכם המפתח בסויץ'? אל תנסו להוציא אותו בכוח רב מדי שלא יישב בפנים אך תוכלו לרסס מעט שמן ולנסות להזיז אותו בעדינות. אם זה לא עוזר נסו לדפוק בצורה עדינה על ראש המפתח מתחת לסוויץ או על ראש המפתח עצמו. עדיין תקועים? זה הזמן להתקשר לפורץ מנעולים. התקשרו אלינו עכשיו ונבוא להוציא את המפתח מהסוויץ בלי לגרום נזק ואם יש צורך לפרק את כל המכלול והמנגנון של הסוויץ ולהחליף אותו. יש ברשותנו את הכלים לכך וכן לפעמים סוויץ חלופי רזרבה יד שניה או חדש המתאים לרכב שלכם לבחירתכם.

אין מנעול שלא הצלחנו לפרוץ עד היום – מנעולן בחולון

בנוסף אנו מספקים שירותי התקנה מתקדמים לבתים כגון:

  • התקנת עינית דיגיטלית
  • כיוון דלתות בית
  • איזון דלתות
  • החלפת ידיות דלת כניסה
  • התקנת מנעול אלקטרו מגנטי
  • התקנת מנעול ביומטרי

בין אם יש לכם מנעול ישן מאוד, חלוד, עקום או מנעול שקשה להוציא ולהכניס אליו את המפתח ובין אם יש לכם את המנעול הכי חדש, מנעול אלקטרומגנטי, מנעול חשמלי עם קוד ולחיצה אלחוטית, יש לנו את כל הכלים הטכניים והניסיון לפרוץ לכל מנעול קיים ללא יוצא מין הכלל. נסו אותנו. חייגו  והזמינו שירות פריצה לכל מנעול אפשרי כולל פריצה לכספות מתקדמות בבית או בעסק ברישיון כמובן ואם תעודה המראה שזו הכספת שלכם.

לפני שמזמינים מנעולן דואגים לדברים הבאים:

ברכב:

  • קניתם רכב חדש עם מפתח חכם ויוקרתי? בוודאי אמרו לכם שלשכפל כזה מפתח עולה תוספת ורציתם לחסוך זאת במחשבה שזה לא הכרחי, אבל בסופו של דבר תבינו שזה משתלם כיוון שגם יהיה לכם מפתח נוסף ברגע אובדן שיחסוך לכם את הבאת המנעולן וגם את עלות שחזור המפתח שהיא יקרה יותר מעלות שכפול מפתח.
  • הקפידו לנעול את הרכב תמיד.
  • אם אתם מרגישים שהשלט מאבד מהכוח שלו, החליפו סוללות ואל תיקחו סיכון שבוקר אחד הוא לא יאפשר לכם פתיחה של הרכב.
  • אל תשאירו מפתחות של רכב ובטח לא מפתח חכם על בדלפק בכניסה לבית
  • שמרו את מספר הטלפון של מנעולן בחולון בנייד שלכם לכל צרה שלא תבוא ואם תצטרכו שירותי פורץ מכוניות

בבית:

  • יוצאים מהבית לכמה ימים בלי שאף אחד יהיה בו? דאגו לעבור על כל החלונות בבית ולנעול אותם. הסתירו את כל המפתחות הרזרביים במקום לא נגיד והשאירו רדיו ואור כניסה דולקים.
  • נכנסתם גור בבית שגרו בו קודם? החליפו את מנעולי דלתות הכניסה לכל מקרה וגם לטובת חברת הביטוח ותימנעו מפריצה מתוכננת ותוכלו לישון בראש שקט עם מנעול חדש שבטוח לאף אחד אין את המפתח אליו.

אבד לכם מפתח? נשבר לכם מפתח בסוויץ או נתקעתם מכל סיבה שהיא בלי אפשרות להיכנס לרכב, לבית או לעסק? זקוקים לשירותי מנעולן רכב בחולון? מנעולן בחולן ייתן לכם את הפתרון המהיר, היעיל ובמחיר ההוגן ביותר לכל סוג עבודת פריצה ומנעולנות שאתם צריכים.

שמרו את מספר הטלפון שלנו בנייד לחיוג מהיר בעת הצורך. נקווה שלא תצטרכו להתקשר אלינו אף פעם אך במקרה שכן, אנחנו כאן 24 שעות ביממה, מוכנים ומזומנים להגיע אליכם בכל רגע ולתת לכם מענה מלא ומהיר לכל בעיה עם כל מנעול רכב או בית שיש לכם. להתראות ובהצלחה.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן