מנעול רתק בחולון

כל המידע על מנעול רתק בחולון – התקנה, תיקון ומה שביניהם

אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח לכם שתמנעו פריצה זדונית על ידי פורץ למקום כלשהו (בית, מחסן, משרד או בית העסק שלכם) היא התקנה של מנעול רתק בחולון. מהו מנעול רתק? באילו מקרים מתאים ומומלץ להתקין מנעול רתק? ומתי נדע שמנעול הרתק איננו תקין ואיננו עושה את עבודתו שהיא הגנה על המקום מפריצה? במאמר זה של מנעולן בחולון נספק לכם מענה לכל השאלות הללו וכמו כן נסביר מהו מנעול חשמלי בחולון מה יתרונותיו הבולטים ומתי כדאי להתקינו, מהו מנעול פלדלת והאם הוא רלוונטי לתקופה זו (כמובן שכן), ואיך בוחרים מנעול חכם בחולון. חברת מנעולן בחולון מספקת את כל השירותים של התקנת מנעולים מהסוגים שהוזכרו למעלה ותשמח לייעץ ולענות על כל שאלה בנושא זה.

התקנה של מנעול רתק בחולון – מתי צריך את זה?

אנשים רבים מעוניינים להתקין מנעול רתק בחולון, אך כלל אינם יודעים מה הדבר אומר ולעתים קרובות הם כלל לא זקוקים למנעול מסוג זה וההמלצה עבורם מאיש מקצוע תהיה להתקין מנעול מסוג אחר. מנעול רתק בחולון יכול להתאים בעיקר למחסנים אשר נמצאים מחוץ למבנה או למחסנים שאינם מאוישים ומאוחסנים בהם דברי ערך יקרים. מנעול רתק בחולון הוא למעשה מנעול עשוי ברזל חזק מאוד שעוטף את המנעול הרגיל ונועל אותו. למעשה מנעול רתק בחולון מספק הגנה כפולה ובכדי לפרוץ את הדלת, יהיה על הפורץ לפרוץ לפני כן את המנעול העוטף – מנעול רתק בחולון, שזו בפני עצמה משימה מאוד מאוד מאתגרת, מרעישה ועשויה לערוך זמן רב, ובדרך כלל רוב הפורצים יוותרו על הסיכון הכרוך בכך. לכן ההמלצה הכללית היא כן להתקין מנעול רתק בחולון במקומות שהוזכרו למעלה – מחסנים חיצוניים, מקומות שאינם מאוישים וכד'.

אילו סוגי מנעולים מספקים הגנה טובה יותר לבתים פרטיים?

כאשר מדובר בבית פרטי השימוש במנעול כמו מנעול רתק בחולון הוא מסורבל ואיננו פרקטי. נעילה של מנעול רתק בחולון עורכת יותר מדקה לפעמים וכשאנחנו עוזבים את הבית איננו מעוניינים להסתבך ולבזבז זמן כל כך רב בנעילה ופתיחת הדלת, לכן, כאשר מדובר בבית פרטי ישנה אפשרות להתקין מנעול חכם, מנעול חשמלי או מנעול פלדלת. שלושת המנעולים הללו משמשים כבר שנים את רובנו, כאשר השניים הראשונים שהוזכרו מידי תקופה עולים ברמתם והופכים להיות משוכללים יותר ויותר.

מנעול חשמלי בחולון

מנעול חשמלי הוא מנעול שמאפשר לפתוח את הדלת על ידי לחיצה על קוד כלשהו. את המנעול הזה אנו מוצאים בדרך כלל בכניסות לבנייני מגוררים משותפים, בכניסה למשרד משותף ואף ישנם בתים פרטיים שמעדיפים את המנעול החשמלי, על פני מנעול פלדלת או מנעול חכם. היתרון במנעול זה שהוא מאפשר להרבה אנשים לפתוח את הדלת ללא צורך בהחזקת מפתח כמו מנעול רגיל או מנעול רתק בחולון.

מנעול חכם בחולון

השימוש במנעול חכם הולך ומתרחב בשנים האחרונות, ואנשים רבים, בעיקר בעלי בתים פרטיים מעבירים את כל מנגנון הנעלה שלהם לשיטה הזו. מנעול חכם הוא למעשה מנעול שניתן לשוט בו גם מרחוק… מממש רחוק. השליטה במנעול היא על ידי שימוש הסמארטפון, מה שמאפשר לכם לפתוח את הבית מרחוק לכל אדם אשר אתם מעוניינים שיכנס אליכם הביתה, לבדוק באמצע היום אם הבית נעול ועוד ועוד אפשרויות שכמעט אינן נגמרות. השימוש במנעול החכם מאפשר גמישות רבה לבעליו ומעבר לכך והכחשוב מכל הוא מספק הגנה מצוינת ויכולת להיות בקשר עם הבית שלכם בכל שעה ביום. קיימים מנעולים חכמים שונים עם פונקציות שונות זו מזו, חלקם מאפשרים לכם לקבל התאות במידה ויש ניסיון פריצה וחלקם לא, חלקם מאפשרים לכם לבצע נעילה מרחוק, חלקם לא. חשוב לדעת מה הפונקציות הקיימות ולאן הטכנולוגיה הגיעה בעת הרכישה.

כיצד מתבצעת התקנה של מנעול רתק בחולון?

התקנה של מנעול רתק בחולון ניתן לבצע אך ורק על ידי מנעולן מוסמך. חשוב מאוד להתאים בין הצורך למנעול. מנעול רתק בחולון כשלעצמו משמש הגנה מצוינת, שכן הוא מספק הרתעה מאוד משמעותית בפני פורצים, מסיבה זו לא מומלץ לרוץ ולרכוש מנעול רתק הכי יקר- כן כדאי להתייעץ עם מנעולן כדי להתאים את המנעול הנכון ביותר עבור הצורך שלכם. ההתקנה איננה עורכת זמן רב והתוצאה היא הגנה של כמעט 100 אחוז מפריצות.

בין אם אתם מתעניינים בהחלפה של המנעול הביתי שלכם במנעול חכם או במנעול חשמלי ובין אם אתם מעוניינים להתקין מנעול רתק למחסן שלכם או לעסק שלכם, חשוב מאוד להתייעץ ולהיעזר באיש מקצוע אשר מתמחה בהתקנה של מנעולים ולוודא שאכן מדובר במנעולן מוסמך. מנעולן מקצועי יוכל לספק לכם מענה על כל שאלותיכם ולהסביר לכם על היתרונות והחסרונות של כל מנעול בו תבחרו. כמו כן, מנעולן מקצועי יוכל לסב את תשומת לבכם למפגעים הקיימים בדלת שלכם הדורשים תיקון או החלפה ולספק לכם את השירות הנדרש. כאשר מדובר בדלת כניסה – בין אם מדובר בדלת כניסה לבית, למשרד, למחסן או לחנות – חשוב מאוד להתאים את הצורך לרכישה שלכם ולא להתפשר. הפונקציונאליות היא שם המשחק וחיסכון משמעו לסכן את עצמכם בפריצה.

חברת מנעולן בחולון מספקת שירותי מנעולן הן במקרים דחופים והן במקרים בהם יש צורך בייעוץ והכוונה לעבר הרכישה הנכונה. מנעול רתק, מנעול חכם או מנעול חשמלי קיימים כיום בכל חנות מנעולים אך האם להם אתם זקוקים? נשמח לענות וייעץ בכל שאלה.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן