מנעול חשמלי מנעולן בחולון פורץ מנעולים בחולון 24 שעות

מנעול חשמלי בחולון – האם הוא מתאים לדלת ביתכם ?

הדרך הכי טובה להגן על ביתנו היה בעזרת מנעול. מנעול הוא הביטחון הכי גדול שלנו ומה שמסיר מליבנו דאגות בנוגע לפריצות וגניבות. אך, העובדה היא שלא תמיד המנעול הוא מה שעוצר את הפורץ. לא משנה איזה מנעול יהיה לכם הוא תמיד יהיה ניתן לפריצה.    

אם תשאלו כל מנעולן בחולון הוא יגיד לכם שכל דלת ומנעול ניתנים לפריצה. אבל ברגע שנתקין בביתנו מנעול טוב ואיכותי תהליך הפריצה יהיה קשה יותר. כאשר יש לנו מנעול טוב הוא מקשה מאוד על הפרוץ לבצע את עבודתו ופעמים רבות בעקבות העבודה הקשה הפורץ פשוט יוותר.  

אחד המנעולים האיכותיים והטובים בשוק זה מנעול חשמלי. מנעול חשמלי בחולון ניתן להציב כמעט בכל דלת.  לרוב בכדי לפתוח מנעול זה עלינו להקיש קוד או כל פעולה אחרת אשר תעביר זרם חשמלי למנעול ותפתח אותו. אנו מכירים מנעולים חשמליים כמנעולים אשר מוצבים בכניסה לבניינים אך ישנם מספר סוגים של מנעולים חשמליים אשר שונים זה מזה. בכדי להתקין מנעול חשמלי בחולון עלינו להזמין מנעולן בחולון אשר יתקין עבורנו את המנעול.

יתרונות מנעול חשמלי בחולון?

מנעול חשמלי שונה מאוד ממנעולים רגילים כמו מנעולי רב בריח, מנעולי פלדת וכו'. יש לציין שמנעולים אלו מעולים ואיכותיים מאוד אך מנעול חשמלי הוא מנעול חדשני אשר התפתח מאוד בשנים האחרונות. אחד ההיתרונות הגדולים ביותר שיש למנעול חשמלי הוא עמידות. כאשר אנו רוצים לפתוח מנעול כמו מנעול רב בריח אנו נדרשים גורם זר כמו מפתח. במנעולים אלו זהו חסרון מאוד גדול משתי סיבות. הראשונה היא לכלוך. מפתחות אשר נמצאים בחוץ הרבה זמן ואו נופלים לרצפה הרבה צוברים המון לכלוך. כאשר אנו לא מנקים את הלכלוך הזה אנו מעבירים אותו לצילינדר של המנעול ובכך יוצרים חסימות קטנות אשר מצטברות ותקולות את המנעול.  חסרון שני של הכנסת גורם זר למנעול הוא החיכוך. בעקבות שימוש בתדירות יחסית גבוה ייתכן והחיכוך של המפתח עם המנעול ייהרס ויתקל. במנעול חשמלי אין לנו מצב שאנו מכניסים גורם זר כך שהסיכוי שהמנעול יתקלקל או ייפגם הוא נמוך יותר.

יתרון נוסף של מנעול חשמלי הוא שאין לנו צורך לסחוב איתנו צרור או מפתח לדלת. במנעול זה אנו צריכים פשוט לזכור את הקוד במידה ויש קודם או לשים את האצבע במקום המתאים. מנעול כזה יכול לחסוך לנו המון כאב ראש מבחינה של האם לקחתי מפתח לבית, אם האם איבדתי את המפתח והאם יש לי איך להיכנס לבית בשעה מאוחרת בלילה. מנעול חשמלי יפתור לכם את הבעיה הזו במהירות רבה.

בנוסף לכך, תוכלו לשלוט מרחוק במנעול הדלת. בעזרת תוכנה מתאימה תוכלו לפתוח ולנעול את הדלת מרחוק. תחשבו מצב בו יצאתם מהבית בלחץ. מרוב הלחץ לא זכרתם אם נעלתם את הבית שלכם. במצב כזה תוכלו להיכנס לתוכנה מהפלאפון שלכם ולוודא שאכן הבית נעול. במידה והבית לא נעול תוכלו לנעול אותו מרחוק וכך להסיר דאגה ואבן כבדה מהלב.

יתרה מזאת, באמצעות מנעול חשמלי בחולון תוכלו לברר מי נכנס לביתכם ומתי. ישנה אפשרות בה ניתן לפקח על מי עבר את המנעול. ניתן לקבל התראה כאשר מישהו נכנס לבית ולראות מי זה. במידה זה מישהו שאינכם מכירים תוכלו תמיד להזמין משטרה או גורם ביטחוני אשר יטפל במצב. כך שוב תוכלו להסיר דאגה מליבכם ולהיות קצת יותר בטוחים בביתכם.

האם מנעול חשמלי מתאים לי ?

מנעול חשמלי אינו מתאים לכל אחד ולא כל אחד צריך כזה. מנעול חשמלי בחולון מתאים לרוב לאזורים בהם מתרחשים יחסית הרבה פריצות. כמו שאמרנו קודם מנעול זה הוא מנעול אשר מאפשר הגנה יחסית גבוה על הבית וקשה מאוד לפרוץ אותו. בנוסף לכך, אנו ממליצים לכם להציב מנעול חשמלי אם אתם גרים בבית פרטי, בפנטהאוז או בבתים יחסית יוקרתיים אשר הסיכוי שיפרצו אליהם גם גבוהה.

מנעול חשמלי הינו מנעול יחסית יקר בהשוואה לשאר המנעולים בשוק.  במידה ויש לכם את התקציב להציב מנעול זה אנו ממליצים לכם. חשוב לציין ששאר המנעולים גם הם טובים ואיכותיים מאוד.

במידה ואינכם יודעים איזה מנעול מתאים לדלת ביתכם תוכלו תמיד להתייעץ עם מנעולן בחולון בעניין החלפת מנעולים בחולון ובחירת מנעול. המנעולן בחולון ידע איזה מנעול יתאים לדלת ביתכם ויעשה את העבודה הכי טובה בכדי לשמור על ביטחונכם. בנוסף לכך, המנעולן בחולון יתקין עבורכם את המנעולן ובמידת הצורך גם יתקין עבורכם מנעול חשמלי בחולון בדלת הכניסה של הבניין כך שהכניסה לבניין תהיה מבוקרת ומפוקחת. כך תהיה לכם הגנה כפולה. גם של הבניין וגם של הבית שלכם.

יתרה מזאת, אם הזמנתם כבר מנעול אשר יבצע עבודות בביתכם אנו ממליצים לכם לבקש ממנו לעשות עוד עבודות במנעולים בביתכם על מנת שתוכלו לחסוך כסף.  

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן