מנעול חכם בחולון

מנעול חכם בחולון – הטכנולוגיה שכבשה את בתי האב בישראל

ודאי כבר יצא לכם לשמוע את המושג מנעול חכם בשנים האחרונות, אף על פי כן, המנעול החכם מאז המצאתו עבר שינויים אבולוציוניים לא מעטים ונסביר על כך במאמר. חברת מנעולן בחולון מספקת מנעולים חכמים מסוגים שונים וכמו כן שירותי התקנה של מנעול חכם בחולון, של מנעול רב בריח, של מנעול הגה בחולון ושל מנעול רתק. כל אחד מסוגי המנעולים שהוזכרו משמשים למטרות שונות, במאמר זה של מנעולן בחולון נתמקד ביתרונותיו של המנעול החכם ונסביר כיצד זה עובד.

מהו מנעול חכם בחולון וכיצד הוא עובד?

מנעול חכם בחולון הוא למעשה מנעול רגיל לחלוטין אשר בתוכו ישנו מעין מנוע קטן אשר עובד על סוללות ונשלט על ידי עזרים חיצוניים. ככל שהמנעול החכם הפך ותיק יותר בעולם המנעולים, כך האמצעים לפתיחת וסגירת הדלת באמצעות המנעול גדלו. כיום ניתן לפתוח דלת עם מנעול חכם בעזרת עזרים טכנולוגיים רבים מאוד הכוללים: שימוש באפליקציה בטלפון, שימוש בקודן, שימוש בקורא כף יד, קורא טביעת אצבע ואפילו ישנם מנעולים חכמים אשר מסוגלים לקרוא תווי פנים. כמובן שאת הבחירה מה ישלוט במנוע תוכלו לבחור בהתאם לצרכיכם.

היתרון הבולט ביותר של מנעול חכם בחולון הוא שאחרי שיש לכם מנעול חכם בחולון לא תזדקקו יותר למפתח שלכם. מנעול חכם בחולון למעשה פותר אתכם מהאחריות של נשיאת המפתח, דאגה לשכפולו, לחיפושים אחריו, לשמור אותו במקום בטוח וכו'. זה אולי נשמע יתרון קטן, אך לאחר שמתרגלים לכך לא תוכלו להבין איך חייתם בעולם בו נשאתם על עצמכם מפתח. יתרון נוסך הוא שניתן להתקין מנעול חכם בחולון על כל דלת. אנשים טועים וחושבים התקנה של מנעול חכם בחולון, מתאימה אך ורק לבתים פרטיים או למשרדים ובתי עסק, אך זו טעות! מנעול חכם בחולון ניתן להתקנה לכל סוג של דלת. מנעולן בחולון שהוא מקצועי יכול להתאים את גודל הצילינדר לכל דלת אשר יש ברשותכם ותרצו להתאים לה מנעול חכם בחולון. עוד יתרון שניתן לשייך למנעול החכם הוא רמת האבטחה שלו ואיכותו – מנעול חכם הוא מנעול שמאובטח ברמה הגבוהה ביותר.

על אף היתרונות של מנעול חכם בחולון המוזכרים לעיל, קיים גם חיסרון שיש לחשוב עליו טרם מחליטים על התקנה של מנעול חכם בחולון, והוא אורך חיי הסוללה – מנעולים חכמים עובדים עם סוללת ליטיום שאורך חייה מוגבל ויש לטעון אותה מידי תקופה מסוימת, למעשה כל פתיחה ונעילה של הדלת מקצרת את חייה של הסוללה – הצפי הוא שהיא תשמש אתכם בכל הטענה לכ – 1000 פתיחות וסגירות של הדלת –  זה כמובן לא מעט, אך במקרה שמדובר במשרד בו יש הרבה עובדים או אפילו משפחה שיש בה תנועה גדולה של אנשים שנכנסים ויוצאים – כדאי לשקול האם כדאי להתקין זאת או לא. בנוסף חשוב לומר שמומלץ מאוד להטעין סוללות ליטיום לפני שמתרוקנות לחלוטין – ההמתנה עד לכך שהסוללה מתרוקנת לחלוטין מקצרת את אורך חייה.

כיצד מתבצעת התקנה של מנעול חכם בחולון?

התקנה של מנעול חכם בחולון מתבצעת על ידי איש מקצוע – מנעולן מוסמך ואיננה שונה מהתקנה של מנעול רגיל, יחד עם זאת, זמן ההתקנה משתנה וארוך יותר, שכן על המתקין להסביר ללקוח כיצד להשתמש במנעול וההסבר הזה לוקח לעתים זמן ארוך. כמו כן – ישנם מנעולים עם התקנה מורכבת מעט יותר מאחרים. מחיר ההתקנה גבוה יותר מהתקנה רגלה כי ההתקנה לעתים מורכבת יותר ובעיקר לוקחת זמן רב יותר מהסיבות שהוזכרו למעלה, כמו כן המחיר משתנה בהתאם לסוג ואיכות המנעול.

איך בוחרים מנעול חכם בחולון?

לפני שאתם קונים מנעול חכם, בידקו מה קיים בשוק של המנעולים החכמים – שוק המנעולים החכמים משתנה וכל הזמן מתפתח, נסו לברר מה המוצר החדיש ביותר והמתקדם ביותר ולא פחות חשוב איזה מוצר יענה על צורכיכם באופן הטוב ביותר, כמובן שתוכלו להתייעץ עם מנעולן על כל הדברים הללו. לאחר שיש לכם כבר כיוון של מה לקנות – בדקו היטב מה אתם קונים! – האם יש אחריות? כמה זמן האחריות ומה היא כוללת? מה אתם מקבלים עם הרכישה? כמה מפתחות? האם זה מגיע עם שלט? כל השאלות האלו חשוב לדעת ולשאול את המוכר של המנעול, כדי להימנע מאי נעימות ולא לשכוח לקרוא את האותיות הקטנות – בדברים הללו יבטיחו לכם שאתם יודעים בדיוק מה אתם רוכשים ותמזערו את הסיכוי לטעות.

אילו עוד התקנות ניתן לבצע על ידי מנעולן בחולון?

כפי שנאמר בתחילת מאמר זה, חברת מנעולן בחולון מבצעת התקנות של מנעולים שונים למטרות שונות:
התקנת מנעול רב בריח – המנעול המוכר והשכיח ביותר בדלתות בישראל, זהו המנעול שניתן למצוא ברוב הדלתות בישראל, בעיקר בדירות בבתים משותפים. מנעול רב בריח הוא מנעול ידני מאוד אמין וותיק בשוק המנעולים.
התקנת מנעול הגה בחולון – התקנה של מנעול הגה אשר נועל את ההגה ושומר על רכביכם מפני גניבות, איננה מורכבת ידי ויכולה להימשך עד מספר דקות, מנעול הגה מתאים בעיקר לרכבים שאינכם מעוניינים לבטח ובכל זאת הם רכבים אשר יש להם ביקוש אצל גנבי מכוניות בכדי להשתמש בחלקי החילוף שלהם.
התקנה של מנעול רתק – מנעול רתק הוא מנעול עשוי ברזל חזק מאוד שעוטף מנעול אחר – התקנה של מנעול רתק מתבצעת על ידי איש מקצוע ומתאימה בעיקר למחסנים חיצוניים או למבנים שבהם אתם מאחסנים ציוד יקר ערך ואינם מאוישים על ידי אף אחד באופן קבוע. מנעול מסוג זה לא רק שמאבטח את המחסן שלכם ברמה מאוד גבוהה, הוא גם משמש גורם הרתעה מאוד משמעותי אל מול פריצות ופורצים, ברוב המקרים פורץ שיראה מנעול מסוג זה לא ינסה אפילו לפרוץ את המחסן שלכם.

לסיכום נאמר, מנעול חכם בהחלט כול לשדרג לכם את החיים – בין אם לחסוך לכם זמן בלהעביר את המפתח בין בני הבית, יחסוך לכם את הצורך לשכפל מפתח שוב ושוב, יחסוך לכם את הדאגה לכך שהמפתח לא ילך לאיבוד או יחסוך את הזמן שאתם מקדישים לחיפושים אחר המפתח שלכם דקות ארוכות. כמו כן יספק לכם המנעול החכם רמת הגנה גבוהה מאוד ויאבטח אתכם, את משפחתכם ואת ביתכם באיכות גבוהה מאוד. על אף היתרונות יהיה עליכם לדאוג להטעין את הסוללה מידי תקופה שכן אם לא תעשו זאת המנעול יפסיק לעבוד ללא הודעה מוקדמת. חשיבו האם מנעול חכם עושה על צורכיכם והתייעצו עם איש מקצוע – מנעולן מקצועי איזה מסוגי המנעולים החכמים יתאים ביותר למשפחה שלכם – האם מנעול עם קודן? מנעול הקורא כף יד או אולי מנעול שעובד באמצעות אפליקציה בטלפון. בכל מקרה בחרו נכון וזכרו – מה שטוב לאדם אחד אינו בהכרח טוב עבורכם.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן