החלפת צילינדר רב בריח

שלבים להחלפת צילינדר רב בריח בחולון – מנעולן בחולון

נתקלים בבעיות עם הדלת שלכם באופן יומיומי? נמאס לכם לחפש את הזווית הנכונה בה אתם צריכים להכניס את המפתח על מנת שלא תתקעו מחוץ לדלת? המפתח לא מסתובב לא ימינה ולא שמאלה ונישאר תקוע במנעל? הידית של הדלת שלכם נראית כאילו אין לה כבר כוח והיא נופלת כלפי מטה? המפתח שלכם עושה בעיות בכניסה למנעול ולוקח לו זמן עד שהוא נכנס באופן שלם?

כנראה שהגיע הזמן ונדרשת החלפת צילינדר רב בריח בחולון.

מהי החלפת צילינדר רב בריח בחולון?

לפני שנתחיל להסביר מהי החלפת צילינדר רב בריח בחולון, כדאי שנסביר לכם קודם מהו מנעול צילינדר ואיך משפיע צילינדר לדלת על אבטחת ביתכם.

צילינדר הוא בעצם הבית של המפתח שלכם. הוא בנוי ממנגנון מסוים, לכל צילינדר מנגנון אחר וכל צילינדר מתאים לסוג מפתח אחד מסוים.

בוודאי, יצא לכם להסתכל על צורת המפתח שלכם ולראות בו פינים שונים ובולטים כל אחד באפן מעט שונה. לא סתם, לכל מפתח צורת פינים שונים. כך, נשמרת ההבטחה שלכל מנעול, צילינדר משלו. תחשבו על כך, מיליונים בתים צילינדרים ומפתחות שונים. איך לכל צילינדר מתאים מפתח מיוחד ויחיד?

כמו שלמפתח שלכם ישנם פינם אשר בולטים באופן שונה מהאחר, אפילו במקצת, גם לצילינדרים שמותקנים בדלת ישנם חללים עם פינים בולטים בדיוק באופן בו המפתח בנוי. חשבו על זה כמו מעין פאזל תלת מימד.

כל המפתח צריך להיכנס בשלומות באופן חלק לצילינדר שלו.

מהו מנעול צילינדר רב בריח?

 כאשר מדובר בצילינדר רב בריח, סביר להניח שמדובר בדלת פלדלת, דלת חיצונית בדרך כלל שמבטיחה להוות בטיחות והגנה מקסימלית על ביתכם או על בעסק שלכם.

מה מיוחד בצילינדר רב בריח?

צילינדר רגיל וגנרי כולל 4 בריחים. צילינדר רב בריח, כולל 7 בריחים. רק מעצם הוספת הבריחים, מתוספת הגנה נוספת ומשמעותית על הדלת שלכם.

שלושת הבריחים הנוספים, אחד בחלק העליון של הדלת, השני בחלק בתחתון של הדלת והשלישי יוצא לחלק האחורי של הדלת, מבטיחים הגנה מקסימלית. מעבר לכך, כל מנגנון צילינדר רב בריח הוא בדרך כלל מורכב יותר וקשה לפריצה מאשר צילינדר לדלת כללי.

מה ההבדל בין צילינדר רב בריח למנעול צילינדר?

בואו נעשה סדר בדברים. ישנו הבדל בין מנעול לצילינדר. הצילינדר הוא החלק הפנימי של המנעול. הוא אינו המנעול עצמו. לכן, לא תמיד תדרשו לבצע החלפת צילינדר רב בריח בחולון אם מדובר בתקלה במנעול עצמו.

מתי נדע שיש לבצע החלפת צילינדר רב בריח בחולון?

באופן כללי, אל תזניחו בעיות שאתם מגלים בזמן הפתיחה או הנעילה של הדלת שלכם. אף אחד לא רוצה להגיע למצב כה לא נעים של תקיעות מחוץ לדלת בחוסר אונים במצב הלא נעים. לעיתים, אתם יכולים להימנע מהמצב הזה אם תשימו לב לסממנים מקדימים שמרמזים על כך שכדאי לבצע החלפת מנעול רב בריח.

אם אתם שמים לב שידית הדלת מעט נפולה, ויורדת כלפי מטה, זהו סימן מובהק שיש לבצע החלפת צילינדר רב בריח בחולון. לעומת זאת, אם פתחתם את הדלת והידית נשארה אצלכם ביד, אולי אפשר להימנע מהחלפת צילינדר רב בריח ויהיה אפשרי לחזק אותה באופן מקצועי למקומה עם ברגים.

עוד סממן שירמז לכם שהגיע הזמן לבצע החלפת מנעולים בחולון הוא זמן ממושך מדי של ניסיון להכניס את המפתח לצילינדר שלו. אם אתם לא מצליחים להכניס את המפתח לדלת באופן חלק, סביר להניח שהצילינדר מלא בחול ולכלוך מפרורים שונים, שתופסים את המקום של המפתח ולכן הוא אינו יכול להיכנס.

סממן זה, מרמז על כך שיש לבצע החלפת צילינדר רב בריח.

עם זאת, אם המפתח נתקע ולא מסתובב לא ימינה ולא שמאלה, סימן שישנה תקלה במנעול ואולי ניתן לבצע החלפת מנעולים בלבד.

אם אתם מתעסקים זמן רב עם הדלת עד שהיא נפתחת וכבר שימנתם את הצירים מספר פעמים ועדיין לא נפתרה התקלה, זה אומר שישנה בעיה עם הלשונית במנגנון. לשונית שנתקעה, או שנתפסה נגמרת בדרך כלל משינויי טמפרטורה כך שבקיץ המנגנונים מתנפחים ובחורף מתכווצים מה שמפריע על ההלך התקין של הלשונית.

במקרה כזה, תצטרכו לבצע החלפת צילינדר רב בריח.

בכל אופן, כמעט תמיד ימליץ לכם מנעולן מקצועי כמו מנעולן מצוות מנעולן בחולון, להחליף את כל הצילינדר כאשר ישנה תקלה בצילינדר או במנעול.

למה כדאי לבצע החלפת צילינדר רב בריח ברוב הפעמים על תיקון?

מנעול צילינדר, בנוי בצורה הרמטית וסגורה. אם צריך לבצע תיקון במנעול, גם אם מדובר במנעולן מקצועי כמו מצוות ממנעולן בחולון, על מנת לתקן את הבעיה הספציפית, חייב לפתוח את מערכת הצילינדר. אפילו שהתבצע תיקון, עצם פתיחת המערכת גרמה לצילינדר להיות חשוף יותר לפריצות ופחות מגן באיכות טובה. לכן, בכל פעם שיש בעיה בצילינדר, כדאי לבצע החלפת מנעול צילינדר רב בריח.

בנוסף, צרות באות בצרורות כאשר מדובר בצילינדר לדלת. אם צצה לה תקלה ואפילו אם היא טופלה, סביר להניח שהתקלה הבאה בצילינדר לא תאחר לבוא.

למה חשוב לבחור מנעולן מקצועי שיבצע החלפת מנעול צילינדר רב בריח?

בכל מקרה, לכל תקלה בתחום המנעולנות גם אם הכי קטנה או גם אם מדובר בהחלפת מנעול צילינדר רב בריח, חובה לבחור מנעולן איכותי ומקצועי ואין להקל ראש בבחירת המנעולן.

מנעולן שאינו מקצועי ואמין יכול לגרום לכם הרבה יותר נזק מאשר תועלת ופגוע באופן חמור באבטחת הבית או העסק שלכם.

למה אנו מתכוונים?

המנעולן, מקבל גישה לביתכם ובאפשרותו לבצע כל מה שהוא רוצה במעול הבית שלכם. במקרה הטוב, הוא יבצע עבודה רשלנית אך במקרה הרע, הוא יכול לדוגמה להחליף לכם צילינדר ולקחת אליו מפתח כדי לתת לעצמו גם גישה לביתכם. בבקשה מכם, בקשו תעודת יושר והסמכה כאשר אתם מכניסים מנעולן לביתכם ואל תתפשרו על כך. מדובר באבטחה של הבית שלכם, הדבר החשוב מכל.

מעבר לכך, מנעולן לא מקצועי ולא אנושי, יכול להתקין לכם צילינדר לדלת שזה עתה הוצא מהדלת ממול..

אנא, שימו לב שהוא מוציא את הצילינדר מאריזה חדשה סגורה הרמטית ולא מתוך ארגז הציוד, ונותן לכם את כל המפתחות איתם מגיע הצילינדר.

שימו לב, תמיד מגיע יותר ממפתח אחד . בדרך כלל מגיעים חמישה מפתחות אך לעיתים, גם פחות מזה, אז אין מה להיבהל כאשר המנעולן מציע 3 מפתחות לדוגמה.

עכשיו, כאשר אתם מבינים את החומרה בבחירת מנעולן לא מקצועי, אנו מקווים שתעשו סקר מקיף לפני בחירת המנעולן שיגיע אליכם או שפשוט תבחרו במנעולן מצוות מנעולן בחולון שיגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש והניסיון רב השנים שלו, יעבוד מולכם בשקיפות מלאה ויבצע את עבודתו בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

בנימה אישית..

אם אתם רוצים לישון בראש שקט, ולהיות בטוחים שאתם בידיים טובות, הזמינו מנעולן מצוות מנעולן בחולון ותוכלו להיות בטוחים שבוצעה עבודה מקצועית ויסודית בדלת שלכם.

כל מנעולן מטעמנו יגיע אליכם עם כל הציוד החדשני והמתקדם ביותר עם כל הניסיון שלו בתחום ויבצע את התיקון הנדרש.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן