כל המידע על סוגי מנעולים בחולון ובסביבה

לכל שירותי מנעולנות לרכב בחרו בטובים ביותר

החלטתם להחליף את הצילינדר של הבית באחר? החלטתם לשנות אווירה ולהחליף את הדלת כולה בדלת חדשה ונוצצת? אם כן, ודאי תרצו להתחדש גם במנעול איכותי יותר . הדבר הבא שעליכם להחליט הוא איזה מנעול יתאים לכם ויענה על צורכיכם בצורה הטובה ביותר? האם אתם באמת צריכים לרכוש את המנעול האחרון שיצא בשוק בכדי שהצורך שלכם יענה? את כל התשובות נביא לכם במאמר זה של חברת מנעולן בחולון. חברת מנעולן בחולון, מספקת שירותי מנעולן שונים ובין היתר מספקת סוגי מנעולים בחולון ומתאימה אותם ללקוח. קיימים בשוק מגוון רחב של סוגי מנעולים בחולון, נרחיב על חלקם במאמר זה.

סוגי מנעולים בחולון מנעולן בחולוןפורץ מנעולים בחולון 24 שעות

איך ניתן לדעת אילו סוגי מנעולים בחולון מתאימים לי?

כאשר אתם מעוניינים להחליף מנעול לבית שלכם, ודאי תרצו לשמוע מהמנעולן שלכם את כל המידע על סוגי מנעולים בחולון, מנעולים שונים עשויים לענות על צרכיכם שונים. מנעולן מקצועי יברר מולכם את הצורך שלכם ועד כמה אתם רואים  בבית בו אתם מתגוררים בית קבע בו תישארו לתקופה ארוכה או דירת מעבר. בהתאם לבירור ימליץ לכם המנעולן על המנעול אשר עונה על הקריטריונים אותם הצבתם לעצמכם בנושא הזה. כמובן שיש לזכור – הדבר החשוב ביותר שיש לחשוב עליו בעת בחירת מנעול הוא בטיחותכם. כיום נהוג להמליץ לאנשים שחיים בבית קבע על התקנת מנעול רב בריח בחולון או על התקנת מנעול חשמלי בחולון. כמובן שלעתים יש גם צורך להוסיף מנעול כספת בחולון, לכספות שדורשות אקסטרה אבטחה. חברת מנעולן בחולון מאמינה כי לכל דלת מנעול משלו ומספקת את כל המידע והייעוץ ללקוחותיה כדי לעזור להם בבחירתם אחר סוג מנעול שהולם את צורכיהם. תוכלו לקבל ממנעולן בחולון גם שירותי מנעולנות נוספים כמו החלפת מנעולים או החלפת צילינדרים בחולון, תיקון מנעולים או תיקון דלתות ועוד. 

סוגים שונים של מנעול רב בריח בחולון

מנעול רב בריח הוא אחד המנעולים המפורסמים ביותר שאנחנו מכירים ואחד הפופולריים ביותר בדלתות של הישראלים. קיימים סוגי מנעולים בחולון השונים זה מזה גם כאשר מדובר במנעול רב בריח ונפרט זאת כאן. מנעול רב בריח בחולון מתחלק לרמות שונות – כאשר המנעול הפשוט ביותר מאפשר פתיחה וסגירת דלת ופרק זמן של בין שנה ל- 3 שנות חיים והמנעול המורכב ביותר הוא בעל פונקציות נוספות ומגיע עם כרטיס מגנטי וקוד ששומר עליכם מזיופי מפתחות ופורצים שעובדים בשיטת הפלסטלינה. בנוסף, אותו מנעול גם אמור להישאר ולהחזיק אתכם כמה שנים טובות ואפילו חיים שלמים.

מתי נהוג להתקין מנעול חשמלי בחולון?

נכון להיום השימוש במנעול חשמלי איננו נפוץ כל כך אצל אנשים פרטיים ובעיקר אנו מכירים אותו מהכניסה לבתים משותפים או למשרדים. יחד עם זאת ישנה מגמה של לקוחות פרטיים להתקדם אל עבר מנעול חשמלי בחולון ובערים נוספות. היתרון של מנעול חשמלי בהשוואה לכלל סוגי מנעולים בחולון, הוא שאין שום צורך להסתובב איתם ולסחוב אותם איתך ממקום למקום – כך יותר קל לשמור על צרור המפתחות ולא לאבד אותו. בנוסף פריצה לדלת עם מנעול חשמלי היא מורכבת ביותר עבור פורצים ופעמים רבות יוותרו וימשיכו אל הבית הבא רק בזכות ההרתעה שבדבר.

החלפת מנעול כספת בחולון

תארו לכם שאתם קונים כספת, אולם המנעול שלה אינו עובד כראוי או שהוא אינו מספיק חזק בעיניכם, תמיד תוכלו להיעזר בשירותי מנעולן שימליץ לכם על סוגי מנעולים בחולון ויתאים לכם מנעול כספת בחולון אשר יתאים לכם יותר. החלפת מנעול של כספת איננה נפוצה כל כך ומתרחשת במקרים בהם המנעול נפגם בשל ניסיונות פריצה כושלים או מכל סיבה אחרת ובמקרים בהם יש איזשהו צורך של הלקוח בשדרוג או עיבוי הנעילה.

לכל מנעול הדלת שלו וכדאי להתאים את המנעול על פי המטרה לשמה הוא נועד. סוגי מנעולים בחולון שונים זה מזה באיכותם, בפונקציונאליות שהם מאפשרים ובאורך חייהם היכול להימשך בין שנה אחת ל 30 שנים ואף יותר מכך. חברת מנעולן בחולון, מספקת שירותי מנעולן וכמו וכן מייעצת בנושא בחירת סוג המנעול והתאמתו לדלת ולצורכי הלקוח. בחירת סוג מנעול המתאים ועונה על צורכיכם הינה ערובה לשלווה ונחת בכל הנושא של הכניסה לביתכם.

מאחורי סוגי מנעולים בחולון

שאלות ותשובות - סוגי מנעולים בחולון

במידה ואתם בעליו של מחסן בו אתם מאכסנים חפצים ופרטים היקרים לליבכם ולכיסכם, מומלץ להשתמש במנעול רתק. מנעול רתק הוא מנעול שמוקף בפלדה אשר עוטפת את כולו ולא מאפשר גישה ישירה אליו. כלומר במידה ופורץ ירצה לשבור את המנעול ולהיכנס פנימה, הפלדה שמקיפה את המנעול תקשה עליו מאוד לעשות זאת. מומלץ להתייעץ עם המנעולן בנוגע לסוגי מנעולים שיכולים להתאים לכם ספציפית מבחינת נוחות שימוש גם.

בהחלט ישנו הבדל בין מנעול רב בריח אחד לאחר. קיימים בשוק סוגי מנעולים שונים של מנעולי רב בריח, פשוטים יותר ומורכבים יותר. במידה ואתם מעוניינים להתקין מנעול רב בריח בדלת של ביתכם, התייעצו עם מנעולן בעל ניסיון לגבי סוג המנעול אשר יענה על צורכיכם באופן הטוב ביותר.

מנעול חשמלי הוא המנעול הפופולרי ביותר בכניסה לבנייני מגורים משותפים ולמשרדים. מנעול חשמלי הוא מנעול שנפתח באמצעות העברת כרטיס או הקשת קוד מסוים. הפשטות הזאת מאפשרת להרבה אנשים גישה לאותו מנעול, וזה מאוד נוח כאשר מדובר בבניינים רבי קומות או כאשר מדובר במשרדים במקום העבודה.

אם אתם סובלים במשפחה מאובדן מפתחות מידי חודש, תשמחו לגלות שכיום קיימים בשוק מנעולים מיוחדים שאינם מצריכים החזקת מפתחות. ביניהם ניתן למצוא: מנעולים אשר נפתחים באמצעות טביעת אצבע או קריאת תווי פנים ומנעולים אשר נפתחים באמצעות אפליקציה בטלפון.

מנגנון הנעילה מאוד דומה בין כל המנעולים, אולם ישנם מנעולים בעלי רכיבים רבים יותר, פינים רבים יותר וחומרי גלם איכותיים יותר. בנוסף, קיימים מנעולים אשר נפתחים עם מפתח רגיל ולעומתם מנעולים אשר מאפשרים להיכנס מבעד הדלת רק באמצעות טביעת אצבע או הקשת קוד סודי. טרם תבחרו סוג עול, התייעצו עם מנעולן מוסמך שישפוך מעט אור ומידע על כל סוגי המנעולים שיש בשוק כיום.