מנעול רב בריח מנעולן בחולון פורץ מנעולים בחולון 24 שעות

מתי הגיע הזמן להחליף את המנעול שבדלת למנעול רב בריח?

לכולנו בדלת יש מנעול שאנחנו סומכים עליו. אבל מתי מגיע הזמן בו אנו מבינים שהגיע הזמן להחליף את המנעול שבדלת ? גם מנעולי דלת עלולים להיהרס ולהתבלות ?גם הם כמו כל פריט אחר בבית עלולים להישחק ועם הזמן ועם שימוש חוזר לשבוק חיים.

כמובן שאנחנו לא נרצה לישון בלילה עם מנעול לא מתפקד ובטח שלא להשאיר את הבית שלנו פתוח למשך כל היום. אז אנחנו יכולים למנוע מצב כזה שאנו הולכים לישון עם דלת פתוחה או משאירים את הבית שלנו בסכנה לפריצה ולגניבות ?

כיום ישנם אין ספור מנעולנים אשר יכולים לעשות עוברכם החלפת מנעולים בחולון ולסדר לכם את המנעול שבדלת ביתכם. אם אינכם בוטחים עוד במנעול הדלת או שהמנעול התקלקל תמיד תוכלו לבקש מהמנעולן בחולון לבצע עבורכם החלפת מנעול למנעול רב בריח בחולון. מנעול רב בריח הוא מנעול מאוד איכותי ופופולארי אשר מרבית האוכלוסייה משתמשת בו.

מתי להחליף את המנעול בדלת?

כמו שאמרנו קודם, מנעולי הדלת יכולים להתקלקל ולהישחק ועלינו להחליף אותם. אז מתי עלינו להחליף את המנעולים הללו ואיך נוכל למנוע את ההחלפה הבאה לפני שהמנעול נהרס ?

בכדי למנוע מצב בו המנעול נהרס לגמרי וצריך לעשות החלפה של המנעול למנעול רב בריח עלינו לבצע אחזקות של המנעולים בבית. כלומר, מדי פעם אנו נזמין לביתנו מנעולן בחולון אשר יבדוק את תקינות המנעולים שבביתנו. במצב כזה נוכל לדעת מה מצב המנעולים שבביתנו ולהיות בבקרה מלאה על המתרחש.

בנוסף לכך, עלינו לוודא שאנו לא מכניסים לכלוך ואו פוגעים בצילינדר של המנעול רב בריח שבדלתנו. מפתחות רבים עלולים להתלכלך לנו כאשר הם נופלים מידנו. כאשר הם מלוכלכים ואנו לא מנקים אותם לפני הכנסתם למנעול הדלת אנו עלולים לגרום לנזק. הכנסת לכלוך למנעול הדלת הורס גם את החיכוך של המפתח עם מנעול וגם גורם הצטברות לכלוך בתוך המנעול אשר עשוי יום אחד לגרום לחסימה. 

מצב נוסף בו נחליף את מנעול הדלת שבביתנו הוא במקרה ונעבור לדירה שכורה או חדשה. ישנם מצבים בהם נרצה שרק לנו יהיה את המפתח לדלת כיוון שאנו לא סומכים על בעל הדירה או שאנו חוששים שיש לעוד מישהו מפתח. במצב כזה אנו נחליף את המנעול למנעול רב בריח בחולון וכך נוכל להיות בטוחים שרק לנו יש מפתח לדירה.

זאת ועוד, כאשר נאבד את המפתח היחידי שהיה לנו לדירה נצטרך להחליף את המפתח לדירה. אם אין לנו מפתח רזרבי או אין לאף אחד מפתח נוסף לדירה ונאבד המפתח היחידי נצטרך לקורא למנעולן בחולון אשר יציל עבורנו את המצב. במצבים כאלו המנעולן בחולון יפרוץ עבורנו את הדירה ונבקש ממנו גם להחליף את המנעול רב בריח ולשכפל לנו מפתחות נוספים לדירה. אנו ממליצים לכם למנוע מצבים כאלו בכך שתשכפלו מספר  של מפתחות לבית ותפזרו אותם במקומות שונים. הכוונה היא להביא מפתח אחד לשכנים, מפתח להורים ואו לילדים ובכך אין מצב בו תצטרכו להחליף את כל המנעול כיוון שהמפתח היחידי שהיה נעלם.

מקרה נוסף בו נרצה להחליף מנעול הוא כאשר נרצה לשפר את ההגנה של הבית שלנו. במידה ואנו לא בוטחים כל כך במנעול של דלת ביתנו אנו תמיד נוכל לבקש ממנעולן בחולון להחליף עבורנו את המנעול למנעול רב בריח טוב יותר. בנוסף לכך, כאשר נשמע שישנו גל פריצות באיזור ביתנו גם נרצה להחליף את המנעולן במידה ואנו לא סומכים על המנעול שברותנו.

מה זה מנעול רתק ?

כיום קיים בשוק מבחר רחב של מנעולים שונים כמו מנעולים חכמים, מנעול חשמלי, מנעול כספת ועוד. אז מה זה מנעול רתק? מנעול רתק הינו מנעול אשר כשמו כן הוא מרתק את הדלת למשקוף. מנעול זה נותן הגנה חזקה יותר לדלת ובכך הוא מונע פריצה קלה לבית. מנעול רתק הוא מנעול אשר מקשה מאוד על הפריצה וגורם לה להיות מסורבלת ומסובכת הרבה יותר. הוא כמו עוד שכבת הגנה. המון פורצים אשר נפגשים עם מנעול זה נמנעים ישר מהעבודה הזו כיוון שזו הוא מנעול אשר יגרום להם לעבודה קשה הרבה יותר מאשר מנעול רגיל.

מנעולי רתק אנחנו לרוב לא נתקין בביתנו. מנעולי רתק הם מנעולים אשר נציב לרוב בבניינים עסקים, מסחריים ומוסדות ציבורים. לרוב נראה את המנעולים האלו בכניסה למחסנים, מכולות ומקומות גדולים אשר נמצא בתוכם מכשור וציוד רב ערך אשר בעל המקום לא רוצה שיכנסו אליו.

בכדי להתקין את המנעול רתק עלינו לבקש עזרה של מנעולן בחולון מקצועי. עלינו לבחור מנעולן בחולון אשר יידע גם להתקין את המנעול רתק ובמידת הצורך גם להוריד אותו. התקנת המנעול צריכה להיות מקצועית ומנוסה על מנת שהשימוש במנעול יהיה יעיל   

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן